Mario here

Srry för att jag har varit oaktiv på bloggen, men d blir ändringar på d nu ;P
okej, bara för det så får ni en dikt som jag har skrivit till min lillebror<3


Du är den finaste som finns, speciellt när du ler,
Jag undrar hur du tänker,hör och ser,
I min famn är du trygg, Lillebror,
Jag  älskar dig mest, det kommer du förstå när du blir stor,
Känslan jag får när du sover,öppnar ögonen och ser mig,ler,och somnar om, är underbar,
Och när jag säger att jag älskar dig och du ser sådär på mig till svar,
Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig med ord,men jag försöker i denna dikt,
Jag ska älska dig med hela mitt hjärta, och skydda dig i alla lägen, det är min plikt,
Även fast vi bara har samma mor,
Så älskar jag dig lika mycket ändå, älskade lillebror.
Du är min och ingen kan ta dig ifrån mig ♥
och en bild då :):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0