Godmorgon!

Hej! Yoshi här, Ledsen att det inte blev något sista inlägg igår
haha men som sagt jag somnade var så himlans trött ._.
Men nu är jag vaken o pigg! jag undrar vad man ska
göra idag det regnar liksom ute ganska tråkigt kanske
kan kolla om mario vill hitta på något? eller nått sånt :)
Skulle vara kul o ta lite pitcures :) vi får väl se men
kommer med fler inlägg sen. Och glöm inte att svara
på veckans fråga vem är han? om ni tycker det är för
klurigt så kan jag ta en lite lättare fast det skulle
vara kul om ni kunde klara den hära. Det har nånting
med mario o göra iaf så ni vet :D



- ser lite wierd ut på morgonen men det får ni leva med :)


Ha det fint
o ha en trevlig dag

\\\YOSHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0