Mario Dissar.

Hej :) Jag är så irriterad så jag måste skriva av mig.
Jag fullkomligt HATAR folk som ska härma en HELA tiden, när man vill ha en egen stil så ska ju alla andra härma en med det och sen säga att dem har sin egen stil!! Både jag och Yoshi har folk som ska härma oss hela tiden, så jävla IRRITERANDE! när vi vill ha våra egna stilar så ska folk komma och härmas, har ni ingen egen fantasi eller? tänk på det, Jag och Yoshi vågar sticka ut och för det tycker folk att vi är konstiga, jag har blivit mobbad en längre period för att jag sticker ut, sen så kanske nån kompis tycker att nått som man har på sig eller så är snyggt, så säger dem att dem också vill ha en sån, jag menar, vill ha? man kan tycka att den är snygg,ja men vadå Vill ha? skulle ni ens kunna ta på er den? vet ni innebörden med att sticka ut? Nej, troligen inte, eftersom dem flesta som vill härma oss ser ut som precis alla andra.
så jag säger bara, Tänk efter innan ni ska börja bli nå jävla copycats,
Hoppas NÅN tar åt sig av det här iallafall,
VI har våran EGEN stil, och vi vill inte att folk ska göra det till en stil som ''rockare, hiphopare,etc'' så kom på något eget!
Tack för mig, och ni som inte kopierar folk och sånt, ta inte ta åt er!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har jag gjort nått nu eller?

2010-10-24 @ 10:15:19
URL: http://yourrihthand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0