Mario här :)

Hej! förlåt för att vi varit så dåååååliga och lovat en massa, men vi ska försöka skriva iallafall :)
Idag började vi 8:10 jag kom 25 minuter försent för jag missade bussen som vanligt -.-
Första lektionen var matte, Anna är ganska snäll så hon blev inte arg :)
Sen hade vi Läsning, läser en jättedålig bok som heter ''När alla ljuger'' ,
Efter det så hade vi SO, Ganska tråkigt, vi höll bara på med breddgrad,längdgrad och sånt där D:
Och Sen hade vi lunch :) jag gjorde inget speciellt på lunchen, satt och åt med Tim i typ en halvtimme, sen satt vi och gjorde ebba sällskap sen gick vi in på lektion, Svenska vi satt bara och läsa bröderna lejonhjärta.
Sen hade vi Gymnastik, eller ja, DEM hade gymnastik jag kollade bara på :P
sen till sista lektion hade vi Bild, jag ritade lite bara ^^
Tråkig dag utan Yoshi :(
Bjuder på någon random bild ^^ :
Jag och min lillebror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0