Sovmorgon och chokladbollar!

Hejsan bloggen :D Idag vaknade jag klockan halv två tror jag :P sen låg jag i sängen och gosade med min lillebror en stund sen gick jag upp och åt upp dem tre chokladbollarna som blev kvar från igår (jag bakade :3)
Haha, men det var gott :D
jag är jättehungrig nu D:

Men alltså, jag vet inte vilket datum det är halloween HAHA XD är det den 31a??
för jag hade tänkt att jag, Toad och Yoshi kunde fira tillsammans :P det skulle va kul :D<3 vi kan äta godis och kolla på freddy krueger ;3

Haha men nu vet jag inte vad jag ska göra :O har extremt tråkigt!!

ni kan kommentera förslag på vad ni skulle vilja att vi ska skriva om :)

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0