Varför inte bara säga som de e?

Alltså oftast så säger folk att dom har te.x gjort en
sån ful teckning. Fast i själva verket tycker dom
att den är jätte snygg, Det kallas att vilja ha uppmärksamhet
att man vill att alla andra ska säga nej! den är
ju jätte fin!. Det är ganska tråkigt varför inte bara
säga Ja den här teckningen vart jag ganska nöjd
med facktist! svårare är det inte. Jag räknar med
att 90 av 100 % har sagt så nån gång. Men nu säger
jag inte att man kanske facktist inte är nöjd med sin
teckning då ska man ju självklart inte ljuga!


Ha det bra


\\\YOSHI

Kommentarer
Postat av: Sara^^

Håller verkligen med dig :o

Visst har man själv gjort sådär någon gång när man var mindre, men jag håller verkligen med!

Samma sak som att man säger att man är jätte fet, men igentligen är man smal, och vet det, men man vill ha uppmärksamhet...

Stör mig verkligen på sånt där, bra att du tog upp det iaf :D <3

2010-11-02 @ 21:30:25
URL: http://dittmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0