Yoshi som talar ;)

Hej Yoshi här! Sorry att jag inte har bloggat på ett tag nu men som tur
har ni ju Mario som har bloggat mycket! :) Och så har hon skrivit
en väldans bra text om att man ska va sig själv. Bra skrivet!
Idag har jag inte gjort så mycket först var jag i det nya centrumet
''Port 73'' hittade ett par vita snygga skor och så köpte jag ett par
jeans leggings och en tröja (: Typ bara de sen har jag varit hos
min syrra och där åt vi och dom gjorde förrätt varmrätt och efterrätt
typ haha man blev proppmätt efter det ju! :D Kommer skriva mer
sen när jag ska gå o lägga mig. Kanske! typ eller så lägger jag mig nu
skulle facktist kunna göra det för att jag gick upp as tidigt imorse så vi
får se om jag bloggar sen eller inte we will see.

Ha det bra så länge
O ha en trevlig kväll

\\\Yoshi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0