Godmorgon!

Halloj yoshi här! Jag vaknade nyss så det är därför jag skrev godmorgon kl halv 1 haha ^.^
Idag ska jag nog inte göra så mycket förutom att gå på kalas för min Systerson fyller 1 år
Han är en riktigt stor grabb nu den där Melvin! :) sen efter kalaset så vet jag inte vad jag
ska göra D: hoppas jag kommer på något! we'll see.. Nu ska jag iallafall klä på mig har bara
pyjamas på mig ): jag är så himla trött när jag vaknar så jag orkar verkligen inte göra nånting
Men det var ju tur att jag orkade blogga! kommer blogga efter kalaste o så så får vi se om det
blir några bilder! jag tar ju rätt så ofta bilder men orkar inte lägga in på datorn fast det bara tar
2 min Dx


Men nu måste jag gå!


- Varm choklad är ett måste på morgonen annars dör jag D:!



Ha det bra

kommentera!!


\\YOSHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0