Long time no see!

Typ ett år senare! Men men huvudsaken är att jag är tillbaks, Jag mår bra och jag hoppas att Mario också gör det
det har ju redan varit jul och nyår och så och jag o mario firade nyår tsm det var kul! :) vi satt framför datorn hela natten hoho 8) .. Men det var jätte kul! och på tisdag börjar vi i skolan igen :/... Men jag har väl haft ett skapligt jullov det har ju iallafall varit skönt o vara ledig (: Och jag hoppas att ni förlåter oss och börjar kolla våran blogg igen! Och vi vill så gärna att ni kommenterar snälla snälla! skriv vad somhelst :D jag kommer skriva mer sen
jag tänkte göra en ny header :) men jag sparar den här fina headern om mario inte tycker om den jag gör :)


Ha det bra

Och Kommentera


- Jag bjuder på en bild!


\\ Yoshi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
vad heter du? kanske greger?:
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0